آشنایی با کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی

معرفی کتاب مهارت های مددکاری اجتماعی به انضمام روزنه های تهیه کتاب به صورت آنلاین

کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی: در این مطلب به معرفی کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.

کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی و تاب آوری انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی با محوریت موضوعی علوم اجتماعی در چاپ اول و در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات سمت انتشار یافته است.

قابل به ذکر است نویسنده این کتاب بری آر. کورنویر و مترجم آن فریده همتی می باشد. این کتاب با تعداد صفحات ۱۰۷ صفحه و با قیمت ۱,۷۷۰,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق سایت سمتا جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

شایان ذکر است کتاب مهارت های مددکاری اجتماعی شامل مهارتهای تخصصی مفید و کاربردی برای مددکاران اجتماعی می باشد که عناوین موضوعیِ مهم این کتاب، به طور خلاصه به شرح ذیل معرفی می گردد:

– تمرین مددکاری اجتماعی در سطح مقدماتی و دوره های آزمایشی مهارت های مربوط به آن؛
– جامعه پذیری و «غرقه سازی» در بحث های جمعی؛
– دوره های مددکاری اجتماعی؛
– دانشجویان و مربیان مددکاری اجتماعی در دوره کارورزی؛ و
– مددکاران اجتماعی حرفه ای که در تلاش اند تا حرفه گرایی خود را ارتقا دهند و بر مهارت ها و قابلیت های ضروری حرفه خود تسلط بیشتری یابند.

کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی
کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی

اطلاعات کتابخانه‌ای کتاب مهارت‌های مددکاری‌اجتماعی

ناشر: سازمان سمت | نویسنده: بری آر. کورنویر | مترجم: فریده همتی | کد کتاب: ۲۲۸۳ | صفحات کتاب: ۱۰۷ | کنگره: ‏‫‬‬ ۹۷۸۶۰۰۰۲۰۷۳۲۸‬‬  | سال نشر: ۱۳۹۸ | شابک دیجیتال: ۹۷۸۶۰۰۰۲۲۱۰۳۴

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا