کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان

آشنایی با کتاب 89 بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان به انضمام راهنمای تهیه کتاب به صورت آنلاین

کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان: در این مطلب به معرفی کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.
کتاب 89 بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان
کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان

کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی و تاب آوری انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان با محوریت موضوعی تاب آوری کودکان در چاپ اول در بهار ۱۴۰۲ توسط انتشارات جوانه رشد منتشر شده است.

قابل به ذکر است نویسندگان کتاب دکتر اسماعیل سعدی پور و دکتر سمانه محمدی شمیرانی می باشد. این کتاب با تعداد صفحات ۹۶ صفحه و با قیمت ۴۵۰,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق سایت انتشارات جوانه رشد جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

اطلاعات کتابخانه ای کتاب ۸۹ بازی برای پرورش تاب آوری در کودکان

نویسندگان: دکتر اسماعیل سعدی پور – دکتر سمانه محمدی شمیرانی | ناشر: جوانه رشد | نوبت چاپ: اول | سال چاپ: بهار ۱۴۰۲ | تعداد صفحه: ۹۶ | قطع: رقعی | شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۵۷۹۲-۳۵-۷

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا