آشنایی با کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی

معرفی کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی (رویکردهای پژوهش کمی و کیفی) به انضمام اعلام روزنه های تهیه کتاب به صورت آنلاین

در این مطلب به معرفی در این مطلب به معرفی کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد. می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.
کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی
کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی

کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی (رویکردهای پژوهش کمی و کیفی)

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی و تاب‌آوری کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی با محوریت موضوعی خدمات اجتماعی و تحقیق در چاپ اول توسط انتشارات دانژه انتشار یافته است.

قابل به ذکر است نویسندگان این کتاب ریچارد گرینل – یوان ای آن‌رو  و مترجمین آن دکتر طلعت اللهیاری و اکبر بخشی‌نیا می باشند. این کتاب با تعداد صفحات ۹۱۰ صفحه و با قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق انتشارات دانژه جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

در معرفی کوتاه از این کتاب و به عنوان نکته حائز اهمیت، در ویراست هفتم مولفین این کتاب، اهتمام ویژه ای در جهت حذف موضوعات و مطالب غیرضروری و نیز غنا بخشیدن به رویکردهای تفسیری و کاربردی مفید برای مددکاران اجتماعی داشته اند. شایان ذکر است به عنوان مهمترین و پررنگ ترین مباحث موضوعی این کتاب می توان به ۱- توجه اساسی به ارتباط میان فعالیت عملی و پژوهشی، ۲- تأکید بر فعالیت‌های منطبق بر مقررات و ۳- شرایط پژوهشی شورای عالی مددکاری اجتماعی، ۴- شرح دقیق مسائل اخلاقی در پژوهش، ۵- بررسی زمینه‌های متفاوت پیرامون مسائل زنان و اقلیت‌ها و نهایتاً ۶- ذکر موارد موضوعی واقعی و تحلیل و واکاوی آنها با روش‌های کمی و کیفی نام برد.

اطلاعات کتاب پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی

عنوان کتاب: پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی (رویکردهای پژوهش کمی و کیفی) | موضوع: خدمات اجتماعی – تحقیق | ناشر: انتشارات دانژه | نویسندگان کتاب: ریچارد گرینل – یوان ای آن‌رو | مترجمین کتاب : دکتر طلعت اللهیاری و اکبر بخشی نیا | قطع: وزیری (گالینگور) | نوبت چاپ: اول | تعداد صفحات: ۹۱۰ | شابک – ۹۷۸-۶۰۰-۵۵۱۰-۴۹-۲

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا