کتاب مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی

معرفی یک کتاب خوب جهت ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی مددکاری اجتماعی

کتاب مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی: در این مطلب پیرو مطالب پیشین مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران پیرامون کتاب های مددکاری اجتماعی و تاب آوری، به معرفی کتاب مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی می پردایم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.
کتاب مددکاری اجتماعی - عمومی و تخصصی
کتاب مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی

مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی”
نمونه سوالات جامع استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

کتاب فوق الذکر به همت خانم ها خانم ها مریم حیدربیگی و ژِیلا لاویان گردآوری و تالیف گشته و توسط انتشارات نویسندگان آزاد منتشر شده است.

باتوجه به اینکه طی سالهای اخیر یکی از مهمترین دغدغه های کاربران این رسانه که از متقاضیان استخدام در سازمانها می باشند و نگرانی هایی بابت آماده سازی جهت حضور در آزمونهای استخدامی دارند، لذا به اطلاع می رسانیم این مجموعه سوالات که به همت جمعی از طراحان سوالات آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی کشور تهیه و گردآوری شده است از بهترین منابع جامع و کامل در این زمینه می باشد.

اگر داوطلب حضور در آزمونهای استخدامی در رسته شغلی مددکاری اجتماعی در سازمانهای مختلف می باشید و مسلماً به دنبال شانس بیشتر نسبت به سایر رقبا جهت قبولی در این آزمونها هستید لذا توصیه می شود حتماً تمرین های موجود در این کتاب را به دقت مطالعه و انجام دهید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

“دختر ۲۴ ساله ای به دلیل مخالفت خانواده برای ازدواج با مرد ۴۸ ساله ای، در بخش روانپزشکی بستری است و در اعتصاب غذا به بسر میبرد. مهمترین نقش مددکار اجتماعی در این مرحله چیست؟

یک کتاب خوب جهت ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی مددکاری اجتماعی
یک کتاب خوب جهت ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی مددکاری اجتماعی

۱-حمایت گر
۲- مدافعه
۳-میانجی گر
۴- آموزش دهنده

مری ریچموند از کدام رویکلرد در حرفله ملددکاری اجتملاعی پیروی میکند؟

۱- اجتماعی
۲- روانشناختی
۳-شناختی
۴- روانی ت اجتماعی
از نظر فلورانس هالیس، محور اصلی مددکاری فردی چیست؟
۱-شیوه طرح مشکل
۲- ریشه یابی مشکل
۳-شخص در موقعیت اجتماعی
۴- موقعیت اجتماعی…”

علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتیِ این کتاب، از طریق پایگاههای اینترنتی متعدد موجود در زمینه فروش کتاب همچون سایت های کتابچین یا کتابراه و نیز طاقچه اقدام نمایند.

اطلاعات کتاب مددکاری اجتماعی - عمومی و تخصصی

نام کتاب: مددکاری اجتماعی – عمومی و تخصصی | نویسندگان: مریم حیدربیگی, ژیلا لاویان | ناشر: نویسندگان آزاد | تعداد صفحات: ۳۷۲ صفحه | شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۷۰۲۱-۸۸-۲ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۹ | رده بندی دیویی: ۰۷۶/۳۵۱ | دسته بندی: علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی PDF

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا