معرفی کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان

کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان: در این مطلب به معرفی کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.
کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان
کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان

کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان با محوریت موضوعی بهداشت روان در چاپ اول در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات رشد فرهنگ انتشار یافته است.کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان

قابل به ذکر است نویسندگان این کتاب عفت محمدامینی، مرتضی شیری، فاطمه جعفری می باشند. این کتاب با تعداد صفحات ۹۶ صفحه و با امکان دانلود رایگان فایل الکترونیکی روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از اینجا کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان را دریافت نمایند.

اطلاعات کتاب مددکاری اجتماعی در سلامت روان

ناشر: رشد فرهنگ | نویسندگان: عفت محمدامینی، مرتضی شیری، فاطمه جعفری | شابک: ۹۷۸۶۲۲۲۰۵۵۶۳۹ | سال چاپ: ۱۴۰۱ | تعداد صفحات: ۹۶

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا