آشنایی با کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم) + لینک خرید اینترنتی کتاب

معرفی جلد دوم از کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی به انضمام اعلام روزنه های تهیه کتاب به صورت آنلاین

در این مطلب به معرفی کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم) خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.
کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)
کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)

کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی و تاب آوری انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم) خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

جلد دوم از کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی با محوریت موضوعی علوم اجتماعی در چاپ اول و در سال ۱۳۸۸ توسط انتشارات سمت انتشار یافته است.

قابل به ذکر است نویسندگان این کتاب بیولا رابرتز کامپتون و بارت گالاوی و مترجمین آن دکتر سیدجلال صدرالسادات و فرهاد کریمی می باشد. این کتاب با تعداد صفحات ۶۵۱ صفحه با قیمت ۱.۷۹۳,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق سایت سمتا جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

اطلاعات کتابخانه ای کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)

ناشر: سازمان سمت | نویسنده: ب‍ی‍ولاراب‍رت‍ز ک‍ام‍پ‍ت‍ون‌، ب‍ارت‌ گ‍الاوی‌ | مترجمین: ج‍لال‌ ص‍درال‍س‍ادات‌، ف‍ره‍اد ک‍ری‍م‍ی‌ | مجموعه اثر: فرایندهای مددکاری اجتماعی | تعداد صفحات: ۶۵۱ | سال انتشار: ۱۳۸۸ | شابک: ۹۷۸۹۶۴۵۳۰۲۱۶۸
کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)
کتاب فرایندهای مددکاری اجتماعی (جلد دوم)

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا