کتاب راهنمای تاب آوری

معرفی کتاب راهنمای تاب آوری به انضمام آشنایی با مترجم کتاب و راهنمای تهیه کتاب به صورت آنلاین

کتاب راهنمای تاب آوری: در این مطلب به معرفی کتاب راهنمای تاب آوری می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.

کتاب راهنمای تاب آوری

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی و تاب آوری انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب راهنمای تاب آوری خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب راهنمای تاب آوری با محوریت موضوعی انعطاف پذیری توسط نشر داده های طلایی منتشر شده است.

قابل به ذکر است نویسندگان کتاب جنین والدمن و پاول زد جکسون و مترجم آن دکتر فرشید عبدی می باشد. این کتاب با تعداد صفحات ۱۲۶ صفحه و با قیمت ۹۷۰,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق وبسایت مدام جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

این کتاب به کدام سوالات پیرامون تاب آوری پاسخ می دهد؟

  • تاب‌آوری چیست؟
  • کدام منابع درونی شما و سازمانتان به افزایش تاب‌آوری کمک می‌کند؟
  • تاب‌آوری چه دشمنانی دارد؟
  • هزینه‌های نداشتن تاب‌آوری برای افراد و سازمان‌ها چیست؟
  • تاب‌آوری ذاتی است یا اکتسابی؟
  • چگونه می‌توانید میزان تاب‌آوری خود را بسنجید؟
  • تفاوت استرس و فشار چیست؟
  • چهار بعد تاب‌آوری کدم‌اند؟
  • برای افزایش تاب‌آوری چه ابزارهایی در دسترس داریم؟
  • ارتباط کمال‌گرایی با تاب‌آوری چیست؟
  • چگونه تیم‌ها و سازمان‌ها تاب آور شوند؟

اطلاعات کتابخانه ای کتاب راهنمای تاب آوری

نویسندگان: جنین والدمن و پاول زد جکسون | مترجم: دکتر فرشید عبدی | آماده ­سازی کتاب: مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) | مشخصات: قطع رقعی، ۱۲۶صفحه، مصور | شابک: ۰-۱-۹۷۰۶۵-۶۲۲-۹۷۸ | نشر: داده های طلایی
کتاب راهنمای تاب آوری
کتاب راهنمای تاب آوری

کوتاه و مختصر درباره مترجم این کتاب

دکتر فرشید عبدی سال‏هاست به مدیران ارشد و سازمان‌ها برای استقرار مؤثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مشاوره می‌دهد. همچنین در کنفرانس‏ها و سازمان‌های معتبری کارگاه برگزار کرده و سخنرانی کرده است. به‌عنوان استاد دانشگاه و مشاور، ۲۲ سال سابقه کار دارد و تاکنون ۲۲ کتاب و نزدیک به ۱۰۰ مقاله توسط وی منتشرشده است. او مؤسس «مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)» مرجع تخصصی رویکرد مشتری‌گرایی در ایران است.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا