کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه (با تأکید بر مددکاری‌اجتماعی)

معرفی کتاب الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه به انضمام راهنمای تهیه کتاب به صورت آنلاین

کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه: در این مطلب به معرفی کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه می پردازیم. امید است مورد توجه مخاطبین این رسانه واقع گردد.
کتاب الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه
کتاب الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه

کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه

بر اساس مصوبه اخیر تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان مبنی بر معرفی کُتب مددکاری اجتماعی و تاب آوری انتشاریافته در سطح کشور، با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه مددکاری اجتماعی کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی، در این بخش به معرفی کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه خواهیم پرداخت. امید است مورد توجه مخاطبین خوب رسانه مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران واقع گردد.

کتاب الفبای خود‌مراقبتی برای مددکاران‌اجتماعی و سایر حرفه‌های یاورانه با محوریت موضوعی خودمراقبتی در چاپ دوم توسط نشر دانژه منتشر شده است.

قابل به ذکر است نویسندگان کتاب ارلن گریسن آونز، جاستین جی و میلرر – میندی آیو  و مترجم آن منیره آرزومندی می باشند. این کتاب با قیمت ۹۰۰,۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند در عادی ترین حالت ممکن، از طریق وبسایت انتشارات دانژه جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

چرا کتاب الفبای خودمراقبتی؟

این کتاب با ارائه یکسری رویکردهای راهبردی علمی و  عملیاتی برای متخصصین حرفه های یاورانه علی الخصوص مددکاران اجتماعی که به طور مستمر با آلام و مشکلات فردی و اجتماعی روبرو می باشند مفید و موثر خواهد بود و به آنها کمک خواهد کرد با تدوین اهداف و راهبردهای سلامت محور، در مواجهه با فشارهای روانی ناشی از کار و پژمردگی شغلی مصون بمانند و یا کمتر آسیب ببینند.

الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه

عنوان کتاب: الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه | ناشر: انتشارات دانژه | نویسندگان کتاب: ارلن گریسن آونز – جاستین جی . میلرر – میندی آیو | مترجم کتاب: منیره آرزومندی | قطع: رقعی | نوبت چاپ: دوم | شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۲۵۰-۲۶۳-۶
کتاب الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه
کتاب الفبای خود مراقبتی برای مددکاران اجتماعی و سایر حرفه های یاورانه

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا