مدیر و موسس خانه تاب آوری: ویدئوی آموزشی تاب آوری در آسیبهای اجتماعی “قسمت اول”

مدیر و موسس خانه تاب آوری: ویدئوی آموزشی تاب آوری در آسیبهای اجتماعی (قسمت اول) که به همت انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی در «دانشگاه علامه طباطبایی» در مورخ هجدهم شهریورماه ۱۴۰۲ برای دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی تا دکتری در رشته های مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی و سایر علوم یاورانه برگزار گردید.

در این جلسه آموزشی که به صورت آنلاین در بستر اسکای روم اختصاصی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید پیرامون محورهای مختلف موضوعی ۱- آسیبهای اجتماعی در ایران، ۲- مفاهیم اساسی تاب آوری، ۳- مولفه های اساسی تاب آوری، ۴- جایگاه تاب آوری در مدیریت اجتماعی جوامع انسانی، ۵- جایگاه تاب آوری در مواجهه و مدیریت بحرانهای اجتماعی، ۶- بررسی و تبیین مبحث توانمندسازی به عنوان یکی از مولفه های اساسی تاب آوری و در نهایت ۷- بررسی موضوعی جایگاه تاب آوری در مدیریت، پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی به صورت علمی و عملیاتی در قالب یک مورد تمثیلی با موضوع آسیب اعتیاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قابل به ذکر است این جلسه نیز همچون دوره های پیشین برگزار شده با موضوع تاب آوری، با مشارکت شرکت کنندگان در این کارگاه همراه بوده است. مدرس این کارگاه آموزشی دکتر جواد طلسچی یکتا، مددکار اجتماعی و مدیر مجموعه رسانه های تاب آوری ایرانیان بوده اند.

ویدئوی آموزشی تاب آوری در آسیبهای اجتماعی
ویدئوی آموزشی تاب آوری در آسیبهای اجتماعی

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا