روز جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۲۴

روز جهانی مددکاری اجتماعی سال 2024 با شعار «آینده مشترک برای تغییر تحول‌آفرین»

روز جهانی مددکاری اجتماعی در ۱۹ مارس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. موضوع امسال «آینده مشترک برای تغییر تحول‌آفرین» است که ریشه در دستور کار جهانی دارد و بر نیاز مددکاران اجتماعی به اتخاذ رویکردهای نوآورانه و مبتنی بر جامعه و خرد بومی و همزیستی هماهنگ با طبیعت تأکید می‌نماید.

روز جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۲۴

پایگاه خبری مددکارنیوز؛ اولین پایگاه خبری رسمی مددکاری اجتماعی ایران

مددکارنیوز: هر سال، روز جهانی مددکاری اجتماعی در سراسر جهان، در سومین سه‌شنبه ماه مارس جشن گرفته می‌شود و رویدادهای متعدد و متنوعی در طول ماه مارس برگزار می‌گردد.

این روز فرصتی است برای مددکاران اجتماعی و سایرین در بخش خدمات اجتماعی تا دستاوردهای خود را جشن بگیرند و همچنین ارتقاء آگاهی های اجتماعی نسبت به نقش مهمی که مددکاران اجتماعی در زندگی کودکان، خانواده ها و جوامعی که با ناملایمات مواجه هستند، ایفا می کنند.

پیشینه و تاریخچه

روز جهانی مددکاری اجتماعی در ۱۹ مارس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. موضوع امسال «آینده مشترک برای تغییر تحول‌آفرین» است که ریشه در دستور کار جهانی دارد و بر نیاز مددکاران اجتماعی به اتخاذ رویکردهای نوآورانه و مبتنی بر جامعه و نیز مبتنی بر خرد بومی و همزیستی هماهنگ با طبیعت تأکید می‌نماید.

پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی 2024
پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی ۲۰۲۴

با نزدیک شدن به #WSWD2024، این موضوع به عنوان یادآوری به موقع نقش متحول کننده مددکاران اجتماعی در ایجاد تغییرات مثبت و پرورش جوامعی است که بر اساس احترام متقابل و پایداری رشد می کنند.

Joachim Mumba یوآخیم مومبا، رئیس IFSW، اظهار داشت: بوئن ویویر عمیقاً با ارزش های اصلی مددکاری اجتماعی طنین انداز است. همانطور که روز جهانی مددکاری اجتماعی را جشن می گیریم، بیایید این اصل را بپذیریم و از آینده ای دفاع کنیم که در آن جوامع و طبیعت در هماهنگی همزیستی داشته باشند، آینده ای که در آن مددکاران اجتماعی، همراه با مردم محلی، جوامع صلح آمیزی را که برای آینده پایدار مشترک ما حیاتی است، طراحی و بسازند. ”

پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی ۲۰۲۴

نام تجاری مشترک پوستر: همه شبکه‌ها، جنبش‌ها و سازمان‌هایی که ارزش‌های این پوستر را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند با اضافه کردن لوگوی خود در کنار لوگوی IFSW، آن را به اشتراک بگذارند. همچنین از شما دعوت می کنیم ابتکارات و برنامه های خود را برای رویداد #WSWD2024 خود با ما به اشتراک بگذارید. ما اطلاعات مربوط به رویدادهای برنامه ریزی شده شما را در این صفحه آپلود می کنیم و آن را در بین مددکاران اجتماعی در سراسر جهان توزیع خواهیم کرد.

ترجمه پوستر: ما ترجمه پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی را به زبان شما منتشر خواهیم کرد. لطفاً روی «ارسال ترجمه‌ها» در زیر کلیک کنید.

ما همچنین از سازمان‌های عضو دعوت می‌کنیم تا پوستر را به زبان خود ترجمه کنند. سال گذشته، پوستر به بیش از ۱۰۰ زبان ترجمه شد که وحدت حرفه ای جهانی و اقدام مشترک را برجسته می کرد. امیدواریم اکثر سازمان ها بتوانند پوستر را به زبان خود ترجمه کرده و برای ما ارسال کنند تا در این صفحه منتشر شود. اگر این امکان پذیر نیست، لطفاً متن زیر را کپی کنید، ترجمه خود را خط به خط زیر آن بنویسید و آن را به آدرس lucia.gandolfi@ifsw.org ایمیل نمایید:

آینده ای مشترک برای تغییر تحول آفرین
روز جهانی مددکاری اجتماعی
۱۹ مارس ۲۰۲۴

با تشکر از همه شما. IFSW پوستر ترجمه شده شما را در این صفحه منتشر می کند تا بتوان آن را در سراسر جهان به اشتراک گذاشت (لطفاً توجه داشته باشید که از سازمان عضو مربوطه IFSW خواسته می شود تا ترجمه را تأیید کند که ممکن است چند روز طول بکشد).

روز جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۲۴
کاری از پایگاه خبری اختصاصی مددکارنیوز

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا