دومین کارگاه تاب آوری سال خانه تاب آوری ایرانیان برگزار می شود

کارگاه آموزشی «تاب آوری در مدرسه» به همت «خانه تاب آوری ایرانیان» برگزار می شود

دومین کارگاه تاب آوری سال خانه تاب آوری ایرانیان با موضوع تاب آوری در مدرسه توسط خانه تاب آوری ایرانیان در روزهای پایانی مهرماه برگزار می شود.

بدینوسیله به اطلاع می رساند دومین کارگاه سال خانه تاب آوری ایرانیان با موضوع «تاب آوری در مدرسه» در روزهای پایانی مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قابل به ذکر مدرسین این کارگاه آموزشی زهره مهدوی (مددکار اجتماعی و نویسنده کتاب زیستن با آهنگ تاب آوری) و جواد طلسچی یکتا (مددکار اجتماعی و نویسنده کتاب باشگاه تاب آوری ایرانیان) خواهند بود.

این کارگاه به مدت دو روز در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ مهرماه به مدت ۶ ساعت برگزار می شود.

محتوای این کارگاه آموزشی با محوریت راهبردهای علمی و عملی ایجاد تاب آوری در دانش آموزان و به عبارت دیگر ترسیم نقشه راه عملی دستیابی به مدرسه تاب آور خواهد بود.

دومین کارگاه تاب آوری سال خانه تاب آوری ایرانیان
خانه تاب آوری ایرانیان

گواهی این کارگاه آموزشی از طرف «مجموعه رسانه های تخصصی مددکاری اجتماعی ایرانیان» بلافاصله پس از پایان این کارگاه دو روزه برای یکایک شرکت کنندگان صادر و اهدا خواهد شد.

هزینه شرکت در این کارگاه مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد که برای دانشجویان با تخفیف ویژه همراه خواهد بود. این کارگاه آموزشی در بستر فضای مجازی (اسکای روم اختصاصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان) برگزار می گردد.

پوستر این کارگاه به زودی در این پایگاه اینترنتی و همه پایگاههای ما در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران

‫2 دیدگاه ها

  1. درود و سپاس از شما اطمینان دارم این دوره و کارگاه نیز مانند دوره‌های گذشته از نظر محتوای علمی و اساتید بهترین خواهد بود و بی صبرانه منتظر اجرای این کارگاه خواهم بود.

دکمه بازگشت به بالا