دوره آموزشی مداخلات مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق برای مددکاران کلینیک‌های مددکاری ۱۳ استان در رشت برگزار شد

مراقبت از خانوادهمدیرکل بهزیستی استان گیلان از گسترش برنامه‌های سازمان بهزیستی در راستای کاهش آمار طلاق در استان خبر داد.

به گزارش وبسایت مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵؛ محمدرضا پارسی در دوره آموزشی مداخلات ویژه مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق با بیان اینکه آمار طلاق در بیشتر کشورها رو به افزایش است، گفت: آمار طلاق در ایران ۲۳ درصد است.

وی افزود: زوج های جوان باید به موضوع مشاوره اهمیت داده و با کسب مهارت‌های زندگی بتوانند زندگی موفقی را در کنار مشکلات فراروی خود تجربه کنند.

پارسی از گسترش برنامه‌های سازمان بهزیستی در راستای کاهش آمار طلاق در استان خبر داد و تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان در راستای کاهش میزان طلاق در استان،اقداماتی را انجام داده است و همچنان انجام این فعالیت‌ها به قوت خود ادامه دارد.

وی ادامه داد: باید نگرش مردم نسبت به موضوع مشاوره تغییر کند و برای تحقق این کار مهم نیازمند همکاری مشترک هستیم که در این راستا باید از ظرفیت ادارات و تشکل‌ها استفاده کنیم.

پارسی خاطرنشان کرد: آمار آسیب‌های اجتماعی نگران‌کننده است در این راستا باید با مشارکت همه دستگاه‌های و با برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها اقدام کنیم.

بنابراین گزارش، دوره آموزشی مداخلات مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق برای مددکاران کلینیک‌های مددکاری ۱۳ استان با هدف ارتقاء سطح دانش و به روز نمودن اطلاعات مددکاران در زمینه کاهش طلاق با حضور آقایی، معاون قضایی و اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان، فاطمه رفیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، سرهنگ خیرخواه معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی استان در سالن دکتر خزائلی در بهزیستی رشت برگزار شد.

منبع: ایسنا

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا